fbpx

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη για εμάς

Ποσοστό των συμμετεχόντων στα σεμινάρια της ELT NEWS που απάντησαν "Πάρα πολύ" στις αξιολογήσεις των σεμιναρίων μας.

Το περιεχόμενο και η θεματολογία του σεμιναρίου κάλυψε τις προσδοκίες σας;

Ικανοποιηθήκατε από την οργάνωση  του σεμιναρίου;

Ικανοποιηθήκατε από τον/τους εισηγητή/ες;

Σας βοήθησε το σεμινάριο να βελτιώσετε τις γνώσεις σας και να λύσετε τις απορίες σας;

Seminar

29
Sep
2019

H Επανάσταση του Νευρογλωσσικού Προγραμματισμού (NLP) στην Εκπαίδευση

29-09-2019 10:00 am -2:00 pm
€40
H Επανάσταση του Νευρογλωσσικού Προγραμματισμού (NLP) στην Εκπαίδευση

Αλλαγή παραδείγματος στον τρόπο που μαθαίνουμε και διδάσκουμε

Τι είναι ο Νευρογλωσσικός Προγραμματισμός (NLP)

 Ο Νευρογλωσσικός Προγραμματισμός είναι μια «εργαλειοθήκη», η οποία μας επιτρέπει να κατανοήσουμε τον τρόπο με τον οποίο ο νους κατασκευάζει όλα τα νοητικά προγράμματα που «τρέχουμε» στην καθημερινότητά μας.

 Η δύναμη του Νευρογλωσσικού Προγραμματισμού εστιάζεται στην καταπληκτική ανακάλυψη ότι αν αλλάξουμε το πώς σκεφτόμαστε, τότε θα αλλάξουμε και το τι σκεφτόμαστε. Και αν μπορούμε να αλλάξουμε το «πώς» και το «τι» σκεφτόμαστε, τότε θα μπορούμε να κατακτήσουμε κορυφές που στην παρούσα στιγμή μοιάζουν απαγορευτικές.

29
Sep
2019

Διαταραχές Αυτιστικού φάσματος (ΔΑΦ), Κοινωνικές Ιστορίες και η χρήση τους στην εκπαίδευση των παιδιών με αυτισμό και Asperger

29-09-2019 10:00 am -2:00 pm
€35
Διαταραχές Αυτιστικού φάσματος (ΔΑΦ), Κοινωνικές Ιστορίες και η χρήση τους στην εκπαίδευση των παιδιών με αυτισμό και Asperger

Σύμφωνα με στοιχεία του Αμερικανικού Κέντρου Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων, οι διαταραχές του αυτιστικού φάσματος πλήττουν περίπου το 1% του παγκόσμιου πληθυσμού.

 

 Μάλιστα, τα περιστατικά αυξάνονται σταδιακά σε αριθμό τα τελευταία χρόνια: το 2010 λάμβανε διάγνωση για κάποια μορφή αυτισμού ένα στα 110 παιδιά, το 2012 ένα στα 88, ενώ σήμερα λαμβάνει διάγνωση ένα στα 68.

 

  Οι Διαταραχές του Αυτιστικού Φάσματος είναι μια ομάδα διαταραχών της ανάπτυξης που επηρεάζουν τον τρόπο με τον οποίο το άτομο επικοινωνεί με άλλους ανθρώπους αλλά και τον τρόπο με τον οποίο αντιλαμβάνεται τον κόσμο γύρω του. Ο όρος «αυτισμός» ετυμολογικά προέρχεται από την ελληνική λέξη «εαυτός» και υποδηλώνει την απομόνωση ενός ατόμου στον εαυτό του.

 

Στο σεμινάριο αυτό θα κατανοήσουμε την τυπική κλινική εικόνα, τους τρόπους εκδήλωσης, θα μάθουμε τρόπους διδακτικής παρέμβασης και στρατηγικές βελτίωσης.

06
Oct
2019

ΔΕΠΥ, Μαθησιακές Δυσκολίες & τρόποι υποστήριξης των εκπαιδευτικών

06-10-2019 10:00 am -2:00 pm
€40
ΔΕΠΥ, Μαθησιακές Δυσκολίες & τρόποι υποστήριξης των εκπαιδευτικών

Μέσα από αυτό το σεμινάριο οι συμμετέχοντες θα λάβουν τις απαραίτητες γνώσεις που αφορούν τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι μαθητές με Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής-Υπερκινητικότητας (ΔΕΠΥ) με σκοπό την αποτελεσματική διαχείρισή τους, την κατανόηση των εκπαιδευτικών τους αναγκών και την κατάρτιση εξειδικευμένου προγράμματος διδασκαλίας. Στο δεύτερο μέρος του σεμιναρίου, θα συζητηθεί η επιλογή των κατάλληλων τρόπων προσέγγισης  των γονέων όταν το παιδί τους αντιμετωπίζει κάποια μαθησιακή δυσκολία, για να χτιστεί μια σχέση συνεργατική και υποστηρικτική ανάμεσα στους εκπαιδευτικούς και τους γονείς, με σκοπό την ενδυνάμωση της σχέσης του εκπαιδευτικού με τους μαθητές του και την αντιμετώπιση των προβλημάτων που αντιμετωπίζει το παιδί με μαθησιακές δυσκολίες.

06
Oct
2019

Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες (Δυσλεξία-Δυσαριθμησία-Δυσαναγνωσία) και Συμβουλευτική για Παιδιά με Μαθησιακές Δυσκολίες

06-10-2019 11:00 am -3:00 pm
€35
Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες (Δυσλεξία-Δυσαριθμησία-Δυσαναγνωσία) και Συμβουλευτική για Παιδιά με Μαθησιακές Δυσκολίες

Ένα από τα ζητήματα των Ειδικών Μαθησιακών Δυσκολιών είναι η διάγνωση. Τι είναι η διάγνωση, τι περιλαμβάνει, πώς γίνεται, ποιοι ειδικοί εμπλέκονται; Γιατί πρέπει να έχουμε μια επιστημονικά και μεθοδολογικά εμπεριστατωμένη και ολοκληρωμένη διάγνωση; Γιατί την χρειαζόμαστε και πού θα μας φανεί χρήσιμη; Η πρώτη χρήση της διάγνωσης αφορά τον σχεδιασμό του προγράμματος παρέμβασης. Ποιοι πρέπει να είναι οι γενικοί και οι ειδικοί στόχοι. Σε ποια θέματα πρέπει να δώσουμε προτεραιότητα και σε ποια πρέπει επικεντρωθούμε. Για ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα πρέπει να επιλεγεί και να προετοιμαστεί το καταλληλότερο υλικό που θα χρησιμοποιήσουμε στην παρέμβαση. Εκτός όμως από την επιλογή χρειάζεται να δημιουργήσουμε και υλικό ή φύλλα εργασίας που είναι προσαρμοσμένα στους στόχους του προγράμματος και στις ανάγκες του μαθητή. Πώς φτιάχνουμε υλικό, τι προσέχουμε, τι αποφεύγουμε, πώς θα το κάνουμε ελκυστικό;

12
Oct
2019

Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες (Δυσλεξία-Δυσαριθμησία-Δυσαναγνωσία) και Συμβουλευτική για Παιδιά με Μαθησιακές Δυσκολίες

12-10-2019 3:00 pm -7:00 pm
€35
Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες (Δυσλεξία-Δυσαριθμησία-Δυσαναγνωσία) και Συμβουλευτική για Παιδιά με Μαθησιακές Δυσκολίες

Ένα από τα ζητήματα των Ειδικών Μαθησιακών Δυσκολιών είναι η διάγνωση. Τι είναι η διάγνωση, τι περιλαμβάνει, πώς γίνεται, ποιοι ειδικοί εμπλέκονται; Γιατί πρέπει να έχουμε μια επιστημονικά και μεθοδολογικά εμπεριστατωμένη και ολοκληρωμένη διάγνωση; Γιατί την χρειαζόμαστε και πού θα μας φανεί χρήσιμη; Η πρώτη χρήση της διάγνωσης αφορά τον σχεδιασμό του προγράμματος παρέμβασης. Ποιοι πρέπει να είναι οι γενικοί και οι ειδικοί στόχοι. Σε ποια θέματα πρέπει να δώσουμε προτεραιότητα και σε ποια πρέπει επικεντρωθούμε. Για ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα πρέπει να επιλεγεί και να προετοιμαστεί το καταλληλότερο υλικό που θα χρησιμοποιήσουμε στην παρέμβαση. Εκτός όμως από την επιλογή χρειάζεται να δημιουργήσουμε και υλικό ή φύλλα εργασίας που είναι προσαρμοσμένα στους στόχους του προγράμματος και στις ανάγκες του μαθητή. Πώς φτιάχνουμε υλικό, τι προσέχουμε, τι αποφεύγουμε, πώς θα το κάνουμε ελκυστικό;

ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΑΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Συνεργαζομενοι Εισηγητες

Συνεργαζόμενοι Εισηγητές

Αγάπη Δενδάκη
Αγάπη ΔενδάκηΕιδική Παιδαγωγός
Ιωάννης Κοσμόπουλος
Ιωάννης ΚοσμόπουλοςΕιδικός Παιδαγωγός, Εκπαιδευτής Ενηλίκων
Νίκος Σαπουντζής
Νίκος ΣαπουντζήςLife and Executive Strategist
Cliff Parry
Cliff ParryAcademic Manager, British Council
Dr Luke Prodromou
Dr Luke ProdromouTeacher, Teacher Trainer, Author, Performer
Καλλιόπη Παπουτσάκη
Καλλιόπη ΠαπουτσάκηΕιδική Παιδαγωγός
Δρ Κωνσταντίνος Γεωργάκας
Δρ Κωνσταντίνος ΓεωργάκαςBusiness Consultant
Γεράσιμος Ρούσσος
Γεράσιμος ΡούσσοςΠαιδιατρικός Εργοθεραπευτής S.I.T
Δημήτρης Πριμάλης
Δημήτρης ΠριμάληςΚαθηγητής, Microsoft Expert Innovative Educator
Έφη Γλυμή
Έφη ΓλυμήΕιδική Παιδαγωγός
Άρης Μαζαράκης
Άρης ΜαζαράκηςΚαθηγητής, Εκπαιδευτής Ενηλίκων
Κλαίρη Σειραδάκη
Κλαίρη ΣειραδάκηΠαιδοψυχολόγος
Μάρω Θεοδωράκη
Μάρω ΘεοδωράκηΜουσικοκινητική και Φωνητική Αγωγή
Δημήτρης Μαρούλης
Δημήτρης ΜαρούληςAdvDipEd – MEd – EdDoctorate
Nick Michelioudakis
Nick Michelioudakis Teacher, Examiner and Teacher Trainer
Πάτροκλος Παπαδάκης
Πάτροκλος ΠαπαδάκηςΨυχολόγος
© 2017 ELT NEWS. All Rights Reserved.